”Fucka upp kan vara okej – men undvik att bli en grå massa”

Den chef som vill bygga förtroende – internt eller externt - bör fundera på sitt personliga varumärke. Det menar Edit Künstlicher, grundare av PR-nätverket editK.

Det handlar inte om att skapa en fasad eller leka influerare på sociala medier, utan om att förädla ...

Två månader gratis på Chefstidningen.se!

Just nu får du tillgång till allt innehåll på Chefstidningen.se under två månader – helt utan kostnad.
Efter provperioden fortsätter prenumerationen automatiskt för 49 kr/månad.
Ingen bindningstid – avsluta enkelt när du vill.

Redan prenumerant? Logga in för att läsa vidare


DIGITAL 0 kr/måni två månader

    Detta ingår

  • Obegränsad läsning av alla artiklar på Chefstidningen.se
  • Tillgång till Chefstidningens app och arkiv
  • Efter provperioden: 49 kr/mån, ingen bindningstid
PAPPERSTIDNING 89 kr/mån1058 kr/år

    Detta ingår

  • Magasinet Chefstidningen hem i brevlådan 8 gånger om året
  • Låst material på chefstidningen.se
  • Chefstidningens e-tidning i app
  • Chefstidningens digitala arkiv

Annons