Generation Z: ”Måste ligga i framkant hela tiden, annars kan det gå åt helvete”

En ny studie från Handelshögskolan målar en ny bild av illojala och omotiverade Generation Z. I själva verket är de oroliga för sin framtid och tror att de "måste ligga i framkant" hela tiden. Annars kommer allt att rasa.

Gen Z är den generation som väcker mest känslor och uppmärksamhet – i medier, på arbetsplatser och i...

Läs hela artikeln

Redan prenumerant? Logga in för att läsa vidare


DIGITAL 49 kr/mån588 kr/år

    Detta ingår

  • Låst material på chefstidningen.se
  • Chefstidningens e-tidning i app
  • Chefstidningens digitala arkiv
PAPPERSTIDNING 89 kr/mån1058 kr/år

    Detta ingår

  • Magasinet Chefstidningen hem i brevlådan 8 gånger om året
  • Låst material på chefstidningen.se
  • Chefstidningens e-tidning i app
  • Chefstidningens digitala arkiv

Annons